Om GlamsBjergHus

Book dit ophold allerede i dag!

Det bedste fyn kan tilbyde

Nyd et ophold i smukke omgivelser

Feriens bedste overnatningssted!
Alt er nyt – eller nyistandsat – og pænt. Dejligt, stort værelse (lejlighed). Glamsbjerg overraskede positivt.
Vi fik god mad og god betjening i restauranten. Prøv deres sellerimos!!

Eva, gæst

Kvalitet og stemning

Siden brdr. Frederik og Niels Plum grundlagde et gæstgiveri i 1884, i forbindelse med etableringen af Assensbanen, har der været et hotel her, hvor GlamsBjergHus nu står. Efter to års renovering fremstår GlamsBjergHus som et lyst midtpunkt klar til at byde velkommen. Glamsbjergs smukkeste bygning er kommet til sin ret og vi glæder os til at se dig.

Byens samlingspunkt

Hotellets nye navn GlamsBjergHus er valgt med omhu. Vi vil igen være byens samlingssted med fællesaktiviteter. 

Du må endelig sige til, hvis du har forslag til fællesaktiviteter, som GlamsBjergHus kan rumme.

Hvem er vi?

Jørgen SH

Direktør & Gæstgiver

På GlamsBjergHus møder du Jørgen i alle roller. Han nyder at byde dig velkommen i døren, skænke din kaffe og tage imod din booking over telefonen.
Jørgen har en baggrund som mekaniker, socialpædagog og tidligere direktør på et konferencecenter, mens han bruger fritiden på både løb, keramik og børnebørn. Boldene er mange, men de jongleres til perfektion.

Jørgen Kronborg
Hoteldirektør & Gæstgiver
Joergen@glamsbjerghus.dk

Køkkenchef & Gæstgiver

Mad skal opleves og med Jan bag gryderne kommer du til at opleve en kunstart udfolde sig. De mange års erfaring har skabt Jans identitet i et køkken, der bygger på lokale råvarer, gastronomiske oplevelser og mange, mange timer bag gryderne. Jan har erfaring fra mange spændende steder, sidst som køkkenchef på Bredal Kro, hvor Jan udviklede gastronimien helt fra bunden.

Jan Sejer Christensen
Køkkenchef & Gæstgiver
jan@glamsbjerghus.dk

Jan SH 1
Anette 1 SH

Kommunikation & Gæstgiver

Anette er husets storsmilende og gæstfrie blæksprutte. Du vil ligeledes møde hende alle steder i huset – i receptionen, i baren og med en støvsuger på gangene. En af Anettes forcer er kommunikation, og det er primært Anette, der passer vores forskellige platforme.

Anette Juhler
Kommunikation & Gæstgiver
Anette@glamsbjerghus.dk

Rengørende Gæstgiver

Charlotte søger for, at lejlighederne er rene og klar til dit ophold på GlamsBjergHus. Care Rengøring er et lokalt firma, der går meget op i grundighed og med miljøvenlige produkter. Møder du Charlotte på gangene, er du sikret et smil og et “Hej”. 

Charlotte Jørgensen
Rengøring, Care Rengøring

Charlotte Rengøring SH
Jens SH

Hotelejeren & Gæstgiver

Jens’ mission var at sikre Glamsbjerg at hotellet igen blev midtpunkt i byen. Jens er ikke kommet sovende til det. Det har krævet en kæmpe arbejdsindsats. Jens har lige holdt guldbryllup på GlamsBjergHus. Jens modtog Willemoesprisen 2020 som “visionær hotelejer”. Willemoesprisen uddeles af Assens Kommune hvert år i forbindelse med søhelten Peter Willemoes’ fødselsdag 11. maj. 

Jens Poulsen
Hotelejer og Gæstgiver

Vejrhanen

Det er nemt at finde GlamsBjergHus, når du kommer til byen. I forbindelse med byens 100-års jubilæum d. 31. maj 1984 blev Glamsbjerg Hotel prydet med en vejrhane med seks kyllinger. Den fine vejrhane er blevet byens vartegn og indgår naturligvis i GlamsBjergHus´ logo.

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.